buscharoundtheworld.reismee.nl

ALOHA

Reacties

Reacties

voor Sanne van Danielle

Hallo Sanne,
Heb je het leuk op de boot ? Ik heb de mooie foto's gezien van jou en het surfen, wat ben je ver weg...
Heb je mooie dingen gezien ?
Met mij gaat het goed op school, ik heb vrijdag een toneelstuk gedaan en ik mocht een verhaal van Jip en Janneke voorlezen , voor de hele school, dat was best spannend. Met lezen gaat het goed.
We hebben ook nog geschaatst in het park.
Ik heb net lekkere koekjes gebakken met mama en Elianne, chocolate chip cookies, misschien ken je die ook uit Amerika waar je nu bent !
Dag Sanne tot gauw, groetjes van Danielle, en ook van mama, papa en Elianne

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!